Lär dig mer om bildkommunikation!
Ett whitepaper om äkthet ligger och väntar på dig
Att bilden har en avgörande roll i dagens kommunikation håller de flesta med om. Bilderna du använder säger något om vem du är och berättar vad du erbjuder. Dessutom signalerar dina bildval mängder av värden och betydelser som du kanske inte själv är medveten om. Så hur vet du att dina bilder kommunicerar det du vill?
Bli en bättre bildkommunikatör
Med vår serie whitepapers vill vi hjälpa dig att bli en bättre bildkommunikatör. Vi inleder med ordet som finns på allas läppar just nu – autenticitet. Vill du att er kommunikation ska upplevas som äkta – ja då får du inte missa våra tips om vad du ska tänka på när du gör bildval.
Med semiotik bygger du ett starkare varumärke
Vi gör våra whitepapers ihop med Kantar Sifos kunniga semiotiker Karin Sandelin. Hon arbetar med semiotiska analyser och rekommendationer åt kunder inom en mängd branscher, allt från finansbranschen och television till regering och riksdag. Med hjälp av semiotik – läran om symboler och hur de tolkas – kan du bygga ett starkare varumärke. Allt kokar ner till hur din kommunikation kan göras mer strategiskt tydlig och träffsäker.
Har du svårt att få tiden att räcka till?
Se filmversionen på en minut istället. Du hittar den här.